Hockey & Trainingen

Inhaalwedstrijden Dames 1 en Heren 1

Nieuws afbeelding 9-5-2017 Vanavond (dinsdag 9 mei) speelt Dames 1 de inhaalwedstrijd tegen AthenA D1 om 20:30 uur. De dames kunnen jullie aanmoedigingen goed gebruiken, dus kom allemaal kijken!
Donderdag 11 mei speelt Heren 1 de inhaalwedstrijd tegen Myra H1 om 20:30 uur; ook bij deze wedstrijd is ons eigen publiek meer dan welkom.
Dus kom naar de club en moedig onze topteams van harte aan!

Beide wedstrijden worden ook live gestreamd via Facebook. Dus kijk snel op onze FanPage op Facebook en mis niets van de wedstrijd !!

Ben Dicker

9-5-2017 @ 17:20:39 |Is dat wel verstandig? H1 tegelijk met de ALV en dan ook nog Ajax op deTV🏑⚽️ Ben Dicker

Irene Tuininga

9-5-2017 @ 20:14:44 |Helaas Ben het kon niet anders we hebben ons best gedaan Ajax even laten voor wat het is 😊

Ben Dicker

9-5-2017 @ 20:44:19 |Nee Irene ik ben Feijenoorder in hart en nieren. Het moge duidelijk zijn, dat ik de combinatie H1 en ALV uiterst ongelukkig vind!