AFGELASTINGEN ALLE WEDSTRIJDEN OP 10-11 JAN A.S.

Nieuws afbeelding 8-1-2009 Alle wedstrijden in de Mid-Wintercompetitie op zaterdag 10 en zondag 11 januari a.s. zijn landelijk afgelast i.v.m. de vorst in de velden (zowel uit- als thuiswedstrijden). Een mooie gelegenheid wellicht om iets leuks met je team te doen...... Je kan natuurlijk ook gaan kijken naar onze zaalhockey-teams (zie wedstrijdschema) in de zaal, maar ook gewoon genieten van een mooi schaatsweekeinde. Kom in ieder geval wel gezellig naar onze Nieuwjaarsborrel op zondag 11 januari a.s. v.a. 16.00 uur in het clubhuis.
Wedstrijdsecretariaat MHC Alliance