Afscheid nemen is nooit makkelijk

Nieuws afbeelding 29-5-2017 Zondag 21 mei hebben we afscheid genomen van een aantal toppers op onze vereniging. Na de wedstrijd van Dames 1 hebben we allereerst Eveliene Ongenaene bedankt. Begonnen als speelsters bij Dames 1 heeft ze zich de afgelopen twee jaar ingezet als teammanager. Eveliene, we gaan jouw enthousiasme missen!
Daarnaast werd 'afscheid' genomen van Ralph Bleeker. Natuurlijk blijft Ralph aan onze club verbonden, maar hij stopt met de coaching van Dames 1. Nadat hij vorig jaar het coachschap tussentijds heeft opgepakt en de dames hoog in de 1e klasse heeft gebracht, was Ralph ook dit jaar nog coach van een redelijk nieuwe damesploeg. Ondanks meerdere nederlagen wisten de dames zich gelukkig wel snel zeker te stellen van behoud in de 1e klasse. Ralph bedankt! Kasper Vrolijk zal het stokje van Ralph overnemen.

Als laatste namen we afscheid van super-manager Anita Hout. Nadat Anita eerst drie jaar manager van MA1 is geweest, heeft zij zich de afgelopen vier jaar onmisbaar gemaakt als manager van Dames 1. Anita heeft diverse coaches en nog meer speelsters langs zien komen. Altijd heeft zij zich ontfermt over de meiden alsof het haar eigen dochters waren. Anita, we zullen je betrokkenheid en inzet enorm gaan missen, hartelijk dank voor de afgelopen jaren!

Daarna kwam het afscheid van Kasper Vrolijk, Bouke Klinkhamer, Tom Klinkhamer en natuurlijk Karol Sniezek. Bouke Klinkhamer zou dit jaar eigenlijk nog aanhaken bij Heren 1, wat er helaas door blessures niet van is gekomen. Bouke heeft, na de hele selectiejeugdlijn bij Alliance te hebben doorlopen, de afgelopen jaren bij Heren 1 gespeeld. Helaas stopt Bouke nu met hockeyen op het hoogste niveau.
Ook Kasper Vrolijk hangt na 8 jaar zijn stick in de wilgen. We zullen zijn prachtige hockeyspel en 200 procent inzet missen op het veld. Heren, bedankt voor jullie mooie hockeyspel van de afgelopen jaren!
Met het vertrek van Karol, vertrekt ook de teammanager Tom Klinkhamer. Zes jaar is Tom manager van Heren 1 geweest. Ook hij heeft vele coaches en spelers zien komen en gaan. Vaste rots voor de jongens was altijd Tom. Als het nodig was stond hij volledig achter ze. Tom, ontzettend bedankt voor alle jaren inzet voor Heren 1.

Tot slot namen we op deze zondag emotioneel afscheid van Karol. Als o.a. Technisch Coördinator van de jongenslijn, trainer/coach van JD1 en vele jaren coach van Heren 1 was Karol, na 9 jaar rondlopen op Alliance, voor iedereen een bekend gezicht. In het voorbijgaan altijd een praatje maken of kreeg je een vrolijke glimlach toegeworpen. Zeer begaan met zijn spelers, net zo fanatiek als de jongens in het veld. We hebben afscheid genomen van een prachtmens die nu een welverdiende tijd met zijn familie gaat doorbrengen. Karol het ga je goed en we hopen stiekem dat je af en toe toch nog even op Alliance komt kijken.

Liselore Nap

29-5-2017 @ 16:35:08 |Inderdaad we gaan ze missen