Bestuurstafel

11 FEBRUARI: BUITENGEWONE LEDENVERGADERING ALLIANCE

Nieuws afbeelding 1-2-2009
Het bestuur beloofde afgelopen juni een buitengewone ledenvergadering te beleggen waarin de plannen voor de komende jaren bekend gemaakt en besproken worden. Met hulp van veel leden, ouders, trainers en de KNHB is gewerkt aan de plannen die wij u woensdag 11 februari willen voorleggen.

KLIK HIER om u aan te melden.

Stelt u zich voor: de eerste 80 jaren van Team Alliance zijn voorbij. Het is nu bijna het einde van de eerste helft. Op 11 februari is het rust. Spelers en begeleiders lopen dan naar het clubhuis voor de teambespreking.
  • Wat gaat Alliance doen in de tweede helft? U bent het team, samen bepalen we de toekomst van onze vereniging.
  • Wat zal het hockeytechnische beleid voor top en de breedte de komende jaren zijn;
  • Welke organisatiestructuur past bij het Alliance van de toekomst; Hoe gaan we er samen voor zorgen dat alle groepen leden aan hun trekken kunnen komen bij de vereniging;
  • Hoe kunnen we er samen voor zorgen dat àlle leden zich thuis voelen bij Alliance.

In het clubhuis wordt de strategie en tactiek voor de tweede helft besproken.
Doe mee aan deze teambespreking. Beslis mee over de tactiek voor de komende jaren. Bepaal de tweede helft van Team Alliance.

Kom naar Alliance op 11 februari om 19.30 uur voor de "TEAMBESPREKING", in de vorm van een Buitegewone ALV. U wordt verwacht beneden in het clubhuis. We verwachten het hele Team Alliance. Van jong tot oud. 'Ouder van' of zelf lid. Graag tot ziens op 11 februari!