Categorie C

MC3 kampioen!

Nieuws afbeelding 3-6-2017 Een paar wedstrijden na de winterstop stonden we onderaan in de pool. Samen zijn we opgeklommen naar de tweede plek met nog 1 wedstrijd te gaan. Om kampioen te worden moesten we winnen van de Kikkers. Maar Alkmaar zou er met het kampioenschap vandoor gaan als zij zouden winnen van IJburg. In de enorme hitte van afgelopen zaterdag heeft ons team een topprestatie neergezet. Mede dankzij onze super coaches, Shos, Freek en Bart hebben wij de wedstrijd met 4-1 gewonnen. We hoorden al voor het einde van de wedstrijd vanaf de zijlijn dat Alkmaar helaas had gewonnen van IJburg. Een mooi verdiende tweede plaats dus. Maar niets bleek minder waar! Een paar minuten na onze wedstrijd, we liepen al naar het clubhuis, hoorden we dat Alkmaar toch had verloren. Wij zijn KAMPIOEN!!! Lieve coaches en teamgenoten, bedankt voor een fantastisch jaar!!!

Freek Kranendonk

3-6-2017 @ 10:38:46 |Yeahhhhh. Wat een top team. Geweldige prestatie. Super trots!

Karin Ellen Veldkamp

3-6-2017 @ 11:04:41 |MC3 toppers gefeliciteerd! Coaches en Bart superbedankt voor jullie enorme inzet!

Lieke Boogaard

3-6-2017 @ 12:01:14 |Allemaal toppertjes💪🏻🎉🎉

Rosalie Dohmen

3-6-2017 @ 20:51:42 |Super gedaan Team, Coaches en Manager Bart! Wat een top prestatie. We hebben genoten vanaf de zijlijn en jullie als team iedere week zien groeien. Dik verdiend dus!!