Save the date: Lustrum Alliance

Nieuws afbeelding 16-6-2017 Nog 3 maanden… en een paar dagen - dan is het zover: onze mooie club bestaat 90 jaar!

De oplettende lezer had natuurlijk al het prachtige lustrumlogo hier en daar zien verschijnen. Alle leden ontvangen deze week een mail van de lustrumcommissie met hierin een sneak peek op het lustrumprogramma. Een lustrum dat niet één maand, maar het hele seizoen 2017-2018 gevierd gaat worden! In de agenda in de App en op de site staan alle data al gepland en de lustrumcommissie zal met regelmaat updates geven over aankomende activiteiten. Voor nu:

Will you save the date for:

2 september (dag)

3 september (dag)

30 september (avond)

Voor meer info: zie mail.