Bestuurstafel

Huisregels MHC Alliance

Nieuws afbeelding 16-8-2017
Het seizoen start weer bijna en daarom vestigen wij graag nog even de aandacht op een aantal regels :
  • De beheerder van het sportpark, Sportplaza, heeft onlangs de regels op het complex aangescherpt. Roken op en langs de sportvelden, alsmede in de dug-outs is vanaf heden NIET meer toegestaan.
  • Daarnaast is het op Alliance niet toegestaan om te roken op het (verhoogde) terras aan de voor- en zijkant van het Alliance clubhuis op zaterdag tot 16.00 uur en op zondag tot 11.00uur.
  • Honden zijn welkom op Alliance, maar moeten wel aangelijnd zijn. Honden mogen niet binnen de hekken van de velden komen, alsmede niet in het clubhuis.
  • Afval? Gooi het in de vuilnisbak, er staan er genoeg.
  • Onder de 18 jaar wordt geen alcohol geschonken op de club. Iedereen tot 25 jaar die op Alliance alcohol wil bestellen, dient zijn ID te kunnen tonen. Geen ID, dan ook geen drank. Ten overvloede wijzen wij erop dat aan onze club enorme boetes opgelegd kunnen worden en in het uiterste geval het intrekken van de drank- en horecavergunning. Mocht aan Alliance een boete opgelegd worden, dan zullen wij deze boete verhalen op de overtreder(s).
  • Om een veilige omgeving voor onze sporters te creëren is het verboden om in de kleedkamers/toiletten te filmen en fotograferen.Overtreding van dit verbod leidt tot het nemen van passende maatregelen en/of aangifte bij de politie.
  • Tot slot willen wij ouder(s)/verzorger(s) verzoeken erop toe te zien dat voorzichtig wordt omgegaan met hete dranken in het bijzijn van kinderen. Wilt u daarnaast (uw) kinderen zelf hun bekertjes/rommel laten opruimen?! En de loungehoek is om op te zitten, niet om op te springen/lopen (ook niet zonder schoenen).
  • En….wij zijn allemaal sporters en vrijwilligers die het beste voor hebben met de club en met Alliance. We zijn niet met een WK of de Olympische Spelen bezig, dus denk aan elkaar, aan de gedragingen en aan uzelf.
Wij danken een ieder vast voor haar/zijn medewerking.

Bestuur MHC Alliance