Lustrumopening groot succes

Nieuws afbeelding 6-9-2017 Afgelopen zaterdag beleefde Alliance een geslaagde seizoens- en lustrumopening. Honderden kinderen hebben gesmuld van de door de Dekamarkt aangeboden picknick. Het Jeugdbestuur heeft alle Dierentuin en E- en F-kinderen de Lustrumdans geleerd, die dit jaar nog vaak op de feestjes terug zal komen.
Vervolgens kregen de Dierentuinkinderen hun eerste kennismaking, op een echt kunstgrasveld, met stick en bal. De E- en F-kinderen konden meedoen aan de door ABN AMRO aangeboden clinic georganiseerd door Bovelander & Bovelander. Ook van de Volvo snelheidsmeter werd door veel enthousiaste kinderen gebruik gemaakt. Vanaf 14 uur kwamen de C en D kinderen picknicken en deden een paar honderd kinderen enthousiast mee aan de WOEP.
Alle leden kregen een Alliance sleutelhanger en lustrum stickers uitgereikt. Heeft jouw team deze nog niet ontvangen of komen jullie tekort, mail dan naar [email protected].
Ondertussen werd iedereen op de foto gezet voor het Alliance hockeyplaatjesboek. De laatste foto's zullen zaterdag a.s. gemaakt worden, waarna het boek in productie zal worden genomen. Met de Dekamarkt wordt afgestemd wanneer de kick-off op Alliance zal plaatsvinden voor de start van de actie. Dit zal nog wel een paar weken duren. Uiteraard houden we jullie hiervan op de hoogte!

Jeugdbestuur, evenementencommissie, barcommissie, barvrijwilligers, kledingverkoopsters, vrijwilligerscommissie, ijsverkoopsters en iedereen die heeft meegeholpen, bedankt voor deze geslaagde dag!
Deze week start voor iedereen de training weer. Wij wensen iedereen een mooi seizoen toe met veel hockeyplezier!