JEUGDTEAM NUMMER 100 !!!

Nieuws afbeelding 1-2-2009
Zaterdag 24 januari huldigde Alliance het 100e jeugd team dat werd ingeschreven in de Competitie van het district Noord Holland. Kijk hier voor foto's. Het gaat om het Jongens F3 team. Alliance is de de eerste hockeyvereniging in district Noord Holland met 100 jeugdteams.
Na de wedstrijd ontvingen de verraste jongens voor een grote groep ouders een speciaal shirt en taart. De verzamelde Alliance-jeugd mocht delen in de feestvreugde met een koek.

Wethouder Struijff, vanuit het District voorzitter Daan van de Vijver en commissie F-jeugd mevr Jacobs, waren eveneens aanwezig om het team te huldigen. Tevens was de heer van de Brink aanwezig die het eea heeft vastgelegd in "De Heemsteder", dit stond er afgelopen week in. Na het eten van de taart werd er nog een foto door de fotograaf van de Telegraaf gemaakt, deze komt 2 februari in de krant te staan.