Bestuurstafel

Geslaagde lustrumreceptie

Nieuws afbeelding 28-9-2017 Met een druk bezochte receptie vierde het bestuur van MHC Alliance op 27 september de 90e verjaardag van onze club en daarmee de start van ons lustrumjaar. Vele sponsoren, ereleden, leden van verdienste, oud voorzitters, commissievoorzitters, buurtgenoten, besturen van omliggende verenigingen en onze bond namen de gelegenheid te baat om hun felicitaties over te brengen aan onze club. Met een hapje en drankje van Robert en zijn staf bleef het nog lang gezellig in het clubhuis.

Zaterdag a.s. staat het grote 18+-lustrumfeest op het programma met de razend populaire band Buckwheat en onze eigen DJ Bert Koster. Dit feest is geheel gratis en is bestemd voor alle ouders, vrijwilligers en belangstellenden die Alliance een warm hart toedragen.
Op zaterdag 7 oktober zal dan het mega-AB-feest plaats vinden met DJ Dave Roelvink en diverse Mistery Guests.