Play Offs weer terug op Alliance

Nieuws afbeelding 28-9-2017 De jaarlijkse Play-Offs voor de plaatsing van de Top-Jeugdtopteams in ons district Noord-Holland voor de Landelijke, Super-A, Super-B, IDC-I en IDC-II competities zijn toegewezen aan MHC Alliance. Op zaterdag 14 oktober zullen meer dan 40-45 teams op onze velden aantreden om hun plaatsje veilig te stellen in de bondscompetities en Topklasse van ons district.

Alliance is heel blij met de keuze van de KNHB om de organisatie van dit jaarlijks hoogtepunt in de topjeugdcompetities in handen te geven van de vrijwilligers van onze club. Want Alliance beschikt niet alleen over enorm enthousiaste vrijwilligers, maar ook over een top accommodatie voor dit soort grootschalige evenementen. Wij hebben veel parkeerruimte, veel velden, veel kleedkamers en een groot clubhuis met uitstekende horecavoorzieningen. Vele positieve aspecten waarom de KNHB wederom heeft besloten de PO's bij Alliance onder te brengen.

Het voorlopig conceptschema ziet er als volgt uit :

Naar verwachting zullen alle wedstrijden worden gefloten door de beste bondsscheidsrechters uit ons district.

Net als voorgaande jaren, zal het erg druk worden op en om onze velden en het gehele sportcomplex, want deze wedstrijden trekken jaarlijks veel publiek. Wij vragen iedereen dan ook dringend om zoveel mogelijk op de fiets te komen of met het openbaar vervoer en vooral rekening te houden met onze lieve buren en buurtgenoten.

Parkeren is mogelijk op de volgende locaties :
  • op de parkeerterreinen rondom Alliance in de parkeervakken
  • langs de Sportparklaan in de vakken
  • bij het Oude Slot in de vakken
  • langs de Glipperdreef

Onze Barcommissie is al weer druk bezig met de voorbereidingen en zal zorgen voor een mooi en betaalbaar PO-arrangement voor alle bezoekers en teams. Wil je als team een lunchpakket bestellen, dan kan dit via [email protected] .

Houd de site goed in de gaten voor verdere mededelingen rondom dit super mooie evenement en kom vooral kijken en genieten van de sportieve sfeer en het mooiste hockey dat onze jeugd te bieden heeft.