PINOKE HJ1 - ALLIANCE HJ1

Nieuws afbeelding 11-10-2017 Zie op Facebook en Instagram de geinige video verslaggeving... Deel en like!

In het altijd mooie Amsterdamse Bos stond Pinoké HJ1 ons op te wachten voor een spannende pot, want Pinoké was voor vandaag de koploper! De wedstrijd begon meteen scherp met kansen aan beide kanten, maar vandaag was Nils boer in bloedvorm en liet het net vibreren na 15 minuten. Heel kort na onze 0-1 trok Pinoké alweer de stand gelijk uit een prima genomen strafcorner. Gelukkig stond Nils in de spits en drie minuten na de 1-1 pakten wij de 1-2 en later ook de 1-3. Rust. Ons spel was tactisch niet wat we wilden maar we stonden toch voor, dubbel gevoel dus... In de tweede helft scoort onze Man van de Wedstrijd NILS BOER nog twee doelpunten en zo staat na 70 minuten de eindstand vast, 1-5. Jullie jonge heren 1 gaan dus aan kop!!! Nils Boer 5 uit 5. Topper!

Zien we jullie zondag 15 oktober langs het veld, als wij thuis om 10:30 AthenA HJ1 ontvangen?

Kusjes,
Jong Heren 1