Unieke Alliance-bandjes (vanaf nu) en taart (18/11)!

Nieuws afbeelding 8-11-2017 Vanaf vandaag zijn deze toffe Alliance bandjes te koop! Hoe leuk is het om met je hele team hetzelfde armbandje te dragen? Je kan op drie verschillende manieren aan een bandje komen:

- Op 11 november van 10:00-13:00 uur verkoop in het clubhuis
- Op 18 november van 10:00-16:00 uur verkoop in het clubhuis (plus taartenverkoop)
- Op Alliance maandag t/m vrijdag af te halen bij Milou Schoone.

De bandjes kunnen alleen contant betaald worden en kosten 3 euro per stuk. Ze zijn helemaal op maat te maken dus ook leuk voor de Jongste Jeugd!

WIN WIN WIN

Het team dat de leukste teamfoto maakt met de armbandjes krijgt van Dames 1 een gratis tips&tricks-training in de winterstop voor het hele team. Stuur jouw foto voor 3 december naar: [email protected] en maak kans op een uur training van Dames 1 speelsters.

Ook zullen wij op 18 november naast het verkopen van de Alliance bandjes aanwezig zijn voor onze jaarlijkse taartenverkoop. Kom de 18e na de wedstrijd gezellig een taartje met jouw hele team eten in ons clubhuis. Appeltaart, chocoladetaart, monchoutaart en nog veel meer keuze!

Tot snel,

Dames 1