Jij een leuke baan en Alliance extra inkomsten

Nieuws afbeelding 8-11-2017 HockeyPeople werkt nauw samen met nu al meer dan 25 hockeyclubs. Ook met MHC Alliance. Het is opgericht door hockeyers. Wat zij doen is hockeyers op een professionele manier begeleiden naar een (volgende) baan. Dus als je een (volgende) baan zoekt schrijf je in bij HockeyPeople en like hun op facebook zodat je op de hoogte blijft

En als je een nieuwe collega zoekt schakel dan ook HockeyPeople in want door hun netwerk bereiken zij direct en indirect meer dan 50.000 hoog opgeleide hockeyers.
Bovendien worden de clubs en Alliance er ook beter van. Behalve dat de relaties van Alliance tevreden zijn met een baan of nieuwe collega, zijn het voor de club ook extra inkomsten.
Inkomsten die natuurlijk altijd welkom zijn om de extra dingen van te doen. 30% van de fee gaat namelijk naar de deelnemende clubs waarvan wij er ook één zijn.
15% voor de club waar de kandidaat vandaan komt en 15% voor de club die vacature levert.

Daarom roepen we iedereen op om te kijken op deze nieuwe MHC Alliance vacature pagina. Als je je opgeeft als kandidaat voor één van de nu actuele vacatures of gewoon zoekende bent, vergeet dan niet ook onze club te vermelden. Geef het ook door in je team en andere hockeyers.

En als je meer wil weten kun je dat altijd vragen aan iemand van HockeyPeople bijvoorbeeld  Lex Knobben.