Bestuurstafel

Maandag 27 november 2017 Algemene Ledenvergadering

Nieuws afbeelding 13-11-2017 Jij wilt toch ook weten hoe MHC Alliance ervoor staat? Kom dan naar de Algemene Ledenvergadering op maandag 27 november a.s. in het clubhuis. Het financiƫle jaarverslag van 2016-2017 zal hier gepresenteerd worden, daarnaast zal er (hopelijk) een nieuwe bestuursbenoeming plaatsvinden, alsmede twee herbenoemingen.
Ook zal er een terugblik volgen op het afgelopen hockeyseizoen. In de bijlage van dit bericht tref je de uitnodiging aan als ook de agenda van de vergadering. Toon je betrokken bij de club en kom naar de ALV, tot de 27e!