TD - TD - TD - TD - TD .....

Nieuws afbeelding 13-11-2017 Zondag 19 november is het weer zover! Na eerst de wedstrijd van Dames 1 om 12:30 uur tegen Qui-Vive D1 te hebben gekeken, met vervolgens Heren 1 om 14:45 uur in de altijd spannende streekderby tegen Rood-Wit H1......zal de tweede TD van het seizoen met DJ Gianni plaatsvinden. Robert heeft voor alle senioren- en veteranenteams weer een mooie aanbieding bedacht: Grote pitcher bier + Pizza (12 stuks) voor € 25,-.
Dus kom met je hele team Dames 1 en Heren 1 aanmoedigen of blijf gezellig hangen na afloop van je eigen wedstrijd (of kom terug naar Alliance!). Laten we er met z'n allen weer een geslaagde zondagmiddag van maken!