Hockey & Trainingen

Mijdrecht HJ1-Alliance HJ1 : 2-8

Nieuws afbeelding 14-11-2017 Onze benen waren doodmoe van het Sint-Maarten lopen, maar toch moesten we ons opwarmen om Mijdrecht HJ1 eens even hockeyles te geven....Alle gekheid op een stokje, dit beloofde een zware wedstrijd te worden na de eerste 3 wedstrijden tegen Mijdrecht die we ons kunnen herinneren.
Al snel kwamen wij op voorsprong na een mooie actie van Nils, die vervolgens een prima pass gaf op Milo, die knap raak schoot 1-0. Een strafcorner tegen 1-1. Ian maakt  1-2, 1-3 en 1-4 (allemaal in de eerste helft) RUST.
Nu volhouden en ons niet gek laten maken door de praatgrage jongens van Mijdrecht. Etienne helpt ons door 1-5 te maken, na wederom een heerlijke voorzet van Job. Ian was niet te stoppen en scoort ook 1-6. En ook Job wilde zijn naam op papier en maakt 1-7 uit een pirouette. Vervolgens een strafcorner voor Alliance, de bal op goal, keeper redt en Milo speelt de rebound maar ook die lijkt gestopt te worden, maar ja Mijdrecht zou Mijdrecht niet zijn, dus de bal wordt in eigen doel gewerkt...
Wij konden onze lol niet op, alleen resulteerde dat daarna niet in goed hockey van onze kant. Mijdrecht bepaalt uiteindelijk nog de 2-8. In de 69e minuut neemt Nils nog de bal in de cirkel aan (en vooral CORRECT) en scoort met een honkbalachtige klap een fenomenale diagonale 2-9.
Helaas was de arbitrage maar al te graag over te halen door de tegenpartij en keurde na overleg het terechte doelpunt af. De bal lag niet stil.... Jammer, maar gelukkig was de stand al gênant genoeg voor de tegenpartij. Prima arbitrage, sportieve tegenstanders. Bedankt!
MAN OF THE MATCH, met al vele mooie en goede voorzetten, JOB BEELEN! Teun Roerink bedankt!
Kusjes, knuffels en heel veel liefde,
Jullie koplopers; Jong Heren 1 Alliance