EVEN VOORSTELLEN ... DE CLUBHUISCOMMISSIE

Nieuws afbeelding 10-2-2009
Sinds een aantal maanden is er ook een heuse Clubhuiscommissie, die als doel heeft om het in en (kort) om het Clubhuis "gezellig" te maken (en te houden!) zodat iedereen zich er thuis voelt. "Gezellig" is natuurlijk een weids begrip, vandaar dat we door de ogen van de gemiddelde Alliancer proberen te kijken - en dat is niet altijd even makkelijk. Daarnaast hebben we vanzelfsprekend te maken met afspraken die in het verleden zijn gemaakt, zoals bijvoorbeeld met de architect.

Wat hebben we de afgelopen maanden gedaan en wat staat er op het programma?
  1. er is een grijze band aan de onderkant van de muren geschilderd. Dit was voorheen ook wit (zoals de totale muur) maar zag er niet uit vanwege alle hockeyschoenen die er tegen aan "gedrukt" waren.
  2. 4 mooie palmen van Aviflora te Aalsmeer zijn geplaatst.
  3. een beamer en scherm zijn opgehangen waar we bv afgelopen zondag de WK Schaatsen op konden volgen.
  4. voorbereidingen zijn getroffen voor een overkapping en aankleding van het terras maar staan even op "hold" omdat er andere mooie ontwikkelingen zijn.
  5. de fysieke indeling van het Clubhuis is veranderd waardoor er nu wat meer "gezellige" hoekjes zijn.
  6. grote foto's van hockeymomenten zijn opgehangen
  7. er is goed overleg met Team Niels voor nieuwe dingen en rariteiten op gebied van eten en drinken.
  8. de gehele bovenverdieping is opgeruimd en aldaar worden geregeld zeer leuke Sponsorborrels gehouden.
  9. er is een plan gemaakt voor een heuse "vrijdagmiddagborrel Alliance".
  10. verduisteringsgordijnen (4x de woordwaarde) zijn in voorbereiding op verzoek van de evenementencommissie (waar goed overleg mee is). Dit om de feestavonden echt in het donker te laten plaats vinden.
  11. een piano is geplaatst op het podium (en tijdens ontvangst van Sint al gebruik van gemaakt).
  12. kleedkamers zijn schoon gemaakt en opgeknapt (nu nog die van Dames en Heren1!!!!).
  13. plaatsen van een open haard is aan de orde geweest maar voorlopig ook even op "hold'.
...en zo nog wel meer dingen die we bij het schrijven van dit epistel vergeten zijn.
 Momenteel bestaat de commissie uit 2 leden (onderstaand) en krijgt binnenkort versterking van Wanda Viskil (als zij definitief ja zegt). De commissie houden we graag klein maar goede ideeën zijn meer dan welkom! Deze kunnen jullie sturen aan [email protected]. We houden jullie de komende maanden op de hoogte.

Groet, David Beelen  en Johan van Streun

Dave Koentjes

11-2-2009 @ 10:55:35 |1 vd weinige goede ontwikkelingen : het clubhuis is er daadwerkelijk een gezellige uitstraling gekregen; ben dan ook razend benieuwd mbt punt 4 ""mooie ontwikkelingen"". Tot dusverre niets dan lof!!!

Saskia Endlich

11-2-2009 @ 14:13:44 |Erg goede ontwikkelingen en in tegenstelling tot de andere reactie zou ik het een van de vele willen noemen.

Gijs Vlas

11-2-2009 @ 16:11:49 |De fotoprints heb ik misschien een tip voor om gratis/goedkoop meer mooie beelden aan de muur te krijgen. Contact me maar. Verder niets dan hulde ! en doorgaan !

Amber van Streun

6-5-2009 @ 18:07:15 |Heel leuk papa:*)