Zaalhockey

update Zaalhockey

Nieuws afbeelding 25-11-2017
Afgelopen dinsdag vond de zaalinformatieavond voor de coaches plaats. Tijdens deze avond zijn alle organisatorische aandachtspunten besproken en heeft Lucien van den Hombergh ons voorzien van een aantal tactische aanwijzingen. Ook zijn de speciale riempjes voor de keepersuitrusting uitgedeeld. In de bijlage vinden jullie de sheets van de presentatie.

Sinds gisteren is het wedstrijdprogramma voor de zaal beschikbaar. Het is te vinden in de Standenmoter op de site van de KNHB én inmiddels ook op onze site. De wedstrijddagen zijn voor enkele categorieën echter anders dan voorgaande jaren. Dit speelt met name bij de senioren teams waarvoor, naast de gebruikelijke zondag, ook wedstrijden op zaterdag zijn ingepland. Door alle clubs zijn hierover bij de KNHB vragen gesteld en zij zijn bezig om dit waar mogelijk nog te wijzigen. Houd er dus rekening mee dat het schema nog kan wijzigen. Zodra het definitief is, informeren wij jullie.
Bijlage

Nynke van den Broek