Hockey & Trainingen

Alli Talent inschrijvingen open vanaf vrijdag 1 december

Nieuws afbeelding 29-11-2017

Op donderdag 28 december in de kerstvakantiehebben wij voor de thuisblijvers een verrassing. Wij organiseren dan op Alliance voor de derde keer alweer het Alli Talent kamp. Dit keer is het kamp, naast de F-jes en E-tjes, ook voor de Dierentuin kids.

Een hele dag lang lekker hockeyen en plezier maken met teamgenoten, vriendjes en vriendinnetjes op de club. Onder begeleiding van Milou Schoone en verschillende topspeelsters van onze eigen club uit dames 1, heren (jong) 1 en uit de A-jeugd gaan we er een toffe en leerzame dag van maken. Tijdens het kamp gaan we vooral lekker hockeyen, maar we zullen ook andere spellen met elkaar spelen, gezamenlijk lunchen en nog veel meer. Een mooie gelegenheid om andere kinderen en trainers op de club te leren kennen en tegelijkertijd actief bezig te zijn in de vakantie.

Wie: Voor de F-jeugd, E-jeugd en Dierentuin
Wanneer: Op donderdag 28 december.
Hoe laat: Van 09:00-15:00 uur.
Kosten: Het kamp bedraagt 35,- voor de hele dag incl. eten en drinken.

Schrijf de datum alvast in de agenda! De inschrijvingen voor dit kamp gaan aanstaande vrijdag 1 december open. Je schrijft je in als volgt:

- Log in via mhc-alliance.nl
- ga naar club > en dan naar Evenementen
- meld je aan voor het Alli Talent Kamp en betaal direct via iDeal je bijdrage
- alleen aanmeldingen die ook betaald zijn geven recht op deelname

Aanmelden kan ook via de Alliance App:
- Ga naar Meer .... op je teelfoon
- selecteer Evenementen
- en klik op het Alli Talent Kamp als je wilt deelnemen
- Betaal direct via iDeal je deelname
- Deelname is alleen geldig als je ook feitelijk aan ons hebt betaald via iDeal

De inschrijvingen voor het laatste kamp waren vorige keer binnen een dag vol, dus schrijf je snel in als je er bij wilt zijn.

Sportieve groeten,

Milou Schoone