Dames Jong 1 Herfstkampioen!

Nieuws afbeelding 28-11-2017 Hoogste tijd voor een bericht van Dames Jong 1: de meiden hebben een fantastische prestatie geleverd door al voor het einde van de herfstcompetitie ongeslagen kampioen te worden. Hiermee plaatsen de dames zich voor de hoogste klasse om mee te kunnen spelen voor het landskampioenschap! De 5-0 overwinning van afgelopen zondag tegen Amsterdam is alweer de negende overwinning op rij en hiermee is de eerste plaats veilig gesteld. De cijfers liegen er niet om, keepster Josie staat aan kop in het klassement voor de gouden helm met slechts 7 tegendoelpunten en DJ1 gaat fier aan de leiding in de Clubcompetitie van Alliance. Zondag nog een veldwedstrijd tegen de tegen runner-up Amsterdam en dan na het zaalseizoen vol aan de bak in de lentecompetitie IDC. Veel succes dames!