Zaalhockey

JA2 kampioen in de zaal

Nieuws afbeelding 18-2-2018 Zaterdag de 17e is het JA2- zaalteam na een reeks ongeslagen wedstrijden kampioen geworden in de 1e klasse. Dit na een overwinning op de nummer twee, die in punten onder de JA2 eindigde, terwijl de JA2 twee wedstrijden minder speelde (door de afzegging ivm het winterweer aan het begin van het zaalseizoen). Een geweldige prestatie van een kleine groep jongens die er echt als een team hebben gestaan. Klasse!! De jongens en coach en manager willen Ralph Bleeker bedanken voor de inspirerende trainingen, die het verschil hebben gemaakt!