Zaalhockey

Ook Dames Jong 1 ongeslagen zaalkampioen!

Nieuws afbeelding 18-2-2018 Afgelopen woensdag werd de inhaalwedstrijd tegen Haarlem DJ1 winnend afgesloten en daarmee het kampioenschap veilig gesteld. Dit weekend nog de wedstrijd tegen nummer 2 Qui Vive op het programma en ook hier de winst gepakt: Dames Jong 1 heeft met uitsluitend overwinningen overtuigend het kampioenschap behaald. Na de ongeslagen reeks op het veld in de herfst-competitie wordt de reeks met overwinningen gewoon doorgetrokken in de zaal: klasse dames! Houd vol en succes in de lente-competitie!!

Matthijs Vos

22-2-2018 @ 20:26:37 |Goed hoor dames van harte gefeliciteerd !