Arbitrage

Scheidsrechter App nu ook voor de breedtehockey

Nieuws afbeelding 8-3-2018 Gebruik de scheidsrechter-app als scheidsrechter op veld 3 en 4, nu ook voor de breedtehockey!

Elke zaterdag competitiedag kun je weer gebruik maken van de app  RefCom4All. Deze app stelt je in staat om als scheidsrechter een draadloze verbinding te maken, met je eigen telefoon.  Het kost géén belminuten, alleen een zeer percent deel van je internetbundel. Het kost bijna niets per wedstrijd (60 Kb). En wordt je begeleid, dan kan de begeleider ook inhaken.

Probeer het eens. Download op vrijdag alvast de app in de Apple of Android Store en log in met de DWF-code van jouw wedstrijd.
en graag horen we je ervaringen via [email protected]