GEZOCHT - Gastgezinnen & Vrijwilligers PAASTOERNOOI

Nieuws afbeelding 28-3-2009
Wij zoeken GASTGEZINNEN en VRIJWILLIGERS voor het 2-daagse Alliance Paastoernooi voor de C Jeugd dat op 11-12 april op Alliance zal plaatsvinden. Teams die van ver komen hebben bij gastgezinnen een slaapplaats nodig van zaterdag op zondag. Ook zijn er een flink aantal VRIJWILLIGERS nodig om tijdens het toernooi alle zaken te begeleiden.

Uw hulp om van dit toernooi een mooi evenement te maken is van harte welkom !

GASTGEZINNEN
Of u nu zelf een kind in de C heeft spelen of niet, of uw eigen kind meespeelt met dit toernooi of niet, meldt u zich vooral hiervoor aan!! Voor ons een uitkomst , voor u een unieke ervaring!!
150 kinderen moeten wij zaterdagnacht 11 april onderbrengen.