SuPerSunDaY

Nieuws afbeelding 21-3-2018 Het is weer zover! Een mooi dubbelweekend van D1 en H1 op Alliance, met zinderende wedstrijden. Kom om 12.30 uur Dames1 tegen Haarlem aanmoedigen. Support kunnen ze goed gebruiken om hun stijgende lijn door te voeren!
Vervolgens speelt Heren1 om 14.45 uur de streekderby tegen Bennebroek. Als club moeten we natuurlijk laten zien dat we met z’n allen achter Heren1 staan en verwachten dus ook veel supporters langs de lijn. Kom met je hele team, neem toeters en spandoeken mee.
Hierna kunnen de voetjes van de vloer met de bekendste DJ van de XO: Barry Brand! En Barry komt niet alleen, hij neemt een knettergoede saxofonist mee. Natuurlijk staan Robert en zijn team weer klaar om iedereen van drankjes en happen te voorzien.
Tot zondag 25 maart !

Daan Fröhlich