Categorie DEF + DT

Inschrijven Jongste Jeugd seizoen 2018/2019

Nieuws afbeelding 23-3-2018

Als je volgend seizoen bij Alliance wil gaan hockeyen, dan kun je je nu nog inschrijven.

Kinderen geboren tussen 01-10-2011 t/m 31-12-2012 (mits ze naar groep 3 gaan) kunnen zich voor volgend seizoen aanmelden voor de Dierentuin.

In de Dierentuin speel je nog geen officiƫle wedstrijden, maar trainen je op vrijdag en op de zondagochtend. Na de kerstvakantie ga je op zondagochtend onderlinge wedstrijden spelen tegen de andere Dierentuin teams. In deze training staat vooral de motorische ontwikkeling, balgevoel, spelplezier en de eerste basisvaardigheden voor een hockeyhouding en stickhantering centraal.

Kinderen geboren voor 01-10-2011 kunnen zich ook inschrijven en worden op de wachtlijst geplaatst. Medio mei weten we hoeveel nieuwe kinderen we in iedere categorie kunnen aannemen en welke kinderen kunnen worden ingedeeld in een team. Bij aanname is volgorde van inschrijving maar ook spelende familieleden en de

Inschrijven:https://www.mhc-alliance.nl/site/default.asp?option=11016&menu=1

Vragen hierover? Neem contact op met de ledenadministratie ([email protected])