GROTE VRIJWILLIGERS-BEDANK-AVOND

Nieuws afbeelding 28-4-2018
Wat hebben alle vrijwilligers zich het afgelopen jaar weer super ingezet voor Alliance, ieder op zijn of haar eigen terrein. Hopelijk kunnen we ook komend jaar weer een beroep op jullie doen!
Het is tijd om jullie hier hartelijk voor te bedanken. De bedoeling is dat jullie meer krijgen dan de friet en de drank van afgelopen jaar;-) Daarom hebben we dit jaar Robert weten te strikken om voor ons te koken.

Graag vernemen wij vóór vrijdag 11 mei of je aanwezig bent via [email protected]. Eventuele dieetwensen/allergieën eveneens graag via [email protected] doorgeven.

We zien jullie graag vrijdag 25 mei!
Tijdstip: 18.30 uur
Locatie: Clubhuis