Bestuurstafel

Het nieuwe Alliance clubtenue vanaf volgend seizoen bij Hockey Republic!

Nieuws afbeelding 14-5-2018

Het bestuur is verheugd te melden dat Alliance vanaf volgend seizoen in een volledig nieuw tenue zal gaan spelen! De laatste maanden hebben Martijn van de Merwe (sponsorcommissie) en Bart Brouwer (voormalig Penningmeester) namens de club intensieve gesprekken gevoerd met een aantal partijen en hebben we de keuze gemaakt om vanaf volgend seizoen in zee te gaan met het kledingmerk Osaka!

Osaka is een trendy en sterk merk dat staat voor kwaliteiten sportiviteit. Osaka heeft speciaal voor onze club een nieuw shirt ontworpen met een fris en eigentijds uiterlijk. Daarnaast zal ook verschillende Osaka sportkleding worden voorzien van het Alliance logo om de uitstraling voor onze teams verder te verbeteren. Vanaf augustus is het gehele tenue, van sokken tot broekjes tot shirts verkrijgbaar bij onze vaste partner Hockey Republic. Wij zijn ervan overtuigd dat ons nieuwe tenue, de verbintenis met Osaka en Hockey Republic de uitstraling van onze club nog verder zal versterken.

De overeenkomst is aangegaan voor een periode van vier jaar met Hockey Republic die onze Osaka clubkleding gedurende deze periode zal blijven verkopen.

De coördinatie en verdere begeleiding van het proces wordt geleid door Bart Smulders (onze kledingen sponsorkledingcoördinator). Een intensieve en belangrijke taak, het bestuur is erg blij dat Bart deze taak op zich neemt.

Goed om te melden dat de winkel van Hockey Republic per juni 2018 gaat verhuizen van de Wagenweg in Haarlem naar de Raadhuisstraat 26 in Heemstede (locatie oude winkel Van Amerongen beeld en geluid) ! Alle hockeybenodigdheden zijn dus binnenkort nog dichter bij de club verkrijgbaar!

Alle leden ontvangen voor de start van het nieuwe seizoen een voucher ter waarde van EUR 10,- te besteden in de winkel van Hockey Republic als bijdrage in de kosten voor het aanschaffen van het nieuwe Osaka tenue van Alliance.

Ook zo benieuwd hoe het nieuwe shirt eruit gaat zien?

Binnenkort zal er meer informatie komen over de clubcollectie met foto's en teampakketten.

NB: Mocht je dus nu denken aan het aanschaffen van een nieuw shirt, short of rokje of heb je nieuwe sokken nodig, probeer het uit te stellen tot augustus en je hebt als een van de eersten de nieuwe Alliance clubkleding van Osaka!

Bestuur MHC Alliance