Bestuurstafel

Mooi weer Vrijwilligersavond!

Nieuws afbeelding 29-5-2018 Op vrijdag 25 mei had weer de Traditionele Vrijwilligers Bedank Avond plaats. Het bestuur van Alliance verwelkomde meer dan 110 vrijwilligers voor een mooi samenzijn in het clubhuis en buiten op de terrassen. De weergoden waren ons gunstig gezind en onder het genot van wat drankjes en overheerlijke en gevarieerde happen was het een bijzonder gezellige en geslaagde avond.

De keukenbrigade, onder de deskundige leiding van onze Robert en Baropperhoofd Joost Peeperkorn, toverde de heerlijkste gerechtjes voor al die vrijwilligers. Leden van Verdienste en inmiddels Professor BBQ Hans Roerink en Maurits van der Heijden verzorgden het vlees gedeelte respectievelijk de planning van de gerechten, kortom een mooi team effort. Met de hulp van onze jeugd, Luca en Teun, werden de dorstigen onder ons uitstekend bediend.

Als vrijwilligers van het seizoen werden bedankt Armand Sambo, de goedlachse fluiter die inmiddels al bijna 60 wedstrijden gefloten heeft, de immer jonge dames Nanou Beekman en Mieke Veen voor hun niet aflatende inzet achter de wedstrijdtafel, het duo Bart Brouwer en Martijn van der Merwe voor het arrangeren van Osaka als nieuwe kledingleverancier en -sponsor en de dames Anneke Vrugt en Diana Koppenol voor hun aanstekelijke enthousiasme met hun Evenementencommissie.

Als klap op de vuurpijl kreeg Bert Spoelder, de stille man van de MateriaalCommissie die op kwartaalbasis met name de keepersuitfits inspecteert, repareert en regelt, de jaarlijkse VrijwilligersWisselTrofee uitgereikt.

Het was een supermooie, gezellige en enerverende avond en het bleef nog lang onrustig aan de Sportparklaan in Heemstede,

Bestuur MHC Alliance