Alle Senioren

NK Jong Senioren met Alliance HJ1

Nieuws afbeelding 19-6-2018

Alliance Heren Jong 1 heeft zich voor het tweede jaar op rij geplaatst voor het Nederlands Kampioenschap Jong Senioren! Op zondag 24 juni zal er op hockeyclub AMHC Amersfoort de hele dag gestreden worden om de uiteindelijke landstitel. Het beloven spannende wedstrijden te worden! 12 Jong Senioren Herenteams uit de districten Zuid-Holland, Midden-Nederland, Zuid Nederland en Noord-Holland zullen in twee poules gaan strijden om de eerste en tweede plaats in de poule.

Uiteindelijk zullen de nummers 1 van beide poules de Grand finale gaan spelen. De nummers 2 zullen opgaan voor de 3e en 4e plaats. Bijgevoegd is het programma voor de selectie en het wedstrijdschema.

Namens de Alliance HJ1 selectie en begeleiding wensen wij alle supporters een mooie dag!