Gezocht: ballenmeisjes voor thuiswedstrijden van Dames 1

Nieuws afbeelding 4-7-2018

Wil je volgend seizoen de spannende wedstrijden van Dames 1 in de Overgangsklasse van heel dichtbij meemaken? Dan is dit nu je kans om ballenmeisje te worden bij de wedstrijden van Dames 1. Alliance Dames 1 promoveerde afgelopen seizoen naar de Overgangsklasse. We zijn daarom verplicht om met ballenmeisjes te spelen.

Dames 1 speelt ongeveer 10 keer thuis en afhankelijk van het aantal aanmeldingen sta je gemiddeld je 2 tot 4 keer per seizoen opgesteld bij een wedstrijd. We zoeken meisjes in de categorie 2dejaars D en 1ste+ 2dejaars C-jeugd.

Het tenue - jas en/of sweater - wordt verzorgd door de club en na afloop van de wedstrijd krijgen jullie wat te drinken en te eten.

Dames 1 organiseert eind van het seizoen nog iets leuks voor jullie als bedankje maar dat blijft nog even een verrassing.

Dus, wil je wedstrijden op hoog Dames nivo van heel dicht meemaken en wil je graag actief bij deze superspannende topwedstrijden betrokken zijn meld je dan zsm aan. Want "wie het eerst komt, die het eerst maalt”.

Wil je je aanmelden of meer informatie krijgen, mail dan naar Ingeborg Domhoff op[email protected]. Zij is de teammanager van Dames 1 en kan je er verder alles over vertellen. Ingeborg zal de indeling doen in goed overleg met jou.

Zet in je email aan Ingeborg je naam, e-mailadres en telefoonnummer!

Alvast bedankt voor jullie aanmelding,

Dames 1 Alliance