Do. 16 augustus tophockey bij de ABN AMRO Cup op Aliance!

Nieuws afbeelding 13-8-2018
Aan de elfde editie van de ABN AMRO Cup doen wederom alle twaalf mannenteams uit de Hoofdklasse mee. De ABN AMRO Cup is inmiddels niet meer weg te denken uit de voorbereidingen van de teams en is de traditionele aftrap van het hoofdklasseseizoen.

De vaandelteams van AH&BC, Bloemendaal en Pinoké spelen de eerste ronde van de ABN AMRO Cup op de velden van MHC Alliance in Heemstede. Allemaal clubs die gedurende de hele jeugdopleiding rivalen zijn van elkaar en het is nu aan de drie hoofdklasse teams om deze strijd in Heemstede aan te gaan. Zien we jou donderdag op Alliance om jouw favoriet aan te moedigen?

Er wordt gespeeld in vier poules van drie teams en de wedstrijden duren 35 minuten.De eerste ronde van de ABN AMRO Cup wordt donderdag 16 augustus op onze eigen club gespeeld! Het wedstrijdschema is:
19.30 - 20.05 uur - Amsterdam - Bloemendaal
20.25 - 21.00 uur - Amsterdam - Pinoké
21.20 - 21.55 uur - Pinoké - Bloemendaal

De toegang tot de ABN AMRO Cup is op alle dagen gratis. Het speelschema is te vinden op www.abnamrocup.nl.
Ook zoeken we hiervoor nog een aantal ballenmeisjes en -jongens. Lijkt het je leuk om hierbij te helpen, mail dan naar [email protected]!