ABN AMRO Cup mooie start van het seizoen

Nieuws afbeelding 20-8-2018
Afgelopen donderdag speelden de vlaggenschepen van Bloemendaal, Amsterdam en Pinoké op Alliance. Er werden drie wedstrijden van 35 minuten gespeeld en alle teams lieten schitterend hockey zien. De vele toeschouwers langs de lijn hebben genoten van drie prachtige hockeywedstrijden op het hoogste niveau. Door twee overwinningen van Amsterdam, gaan zij naar de landelijke finalewedstrijden van de ABN AMRO Cup in Rotterdam.
Lotte Mout (TIG Sports & Dames 2) hartelijk dank voor de organisatie, alle barmensen voor hun inzet, Keurslager Peter van der Geest voor de versnaperingen voor de spelers en natuurlijk hartelijk dank aan de ballenmeisjes en -jongens: Lizanne, Tess, Pip, Roos, Melle, Thomas, Koen en Friso.

Fotografie : Willem Vernes - Valentine Verga & Camil Papa (Amsterdam-Pinoke)