GEZOCHT: nieuwe vaste barmedewerkers!

Nieuws afbeelding 27-8-2018

De bar heeft komend seizoen weer nieuwe vaste barkrachten nodig voor met name de donderdag, zaterdag en zondag. Ben je 18 jaar of ouder en wil je graag een super leuk baantje? Stuur dan een mailtje naar [email protected], of kom langs bij de bar.
We zijn met name op zoek naar medewerkers die tot ’s avonds laat mogen werken en in hun eentje de bar en het clubhuis kunnen sluiten.

Ook als je geen lid bent van Alliance ben je van harte welkom. Dus, meld je nu aan bij het gezelligste team op de club! Je krijgt van ons zo snel mogelijk een reactie.
Afhankelijk van het aantal aanmeldingen, bekijken we wie we kunnen plaatsen.

Hartelijke groet,

Robbert, Joost, Dimka en Shira.
(De barcommissie)