Heren 1 journaal

Nieuws afbeelding 5-9-2018
5 september 2018 -
Nu de voorbereiding bijna ten einde is, beginnen we een hecht geheel te worden. Afgelopen zondag hadden we onze een-na-laatste oefenpot tegen Pollux. Gelukkig gewonnen met 2-1, doelpunten van Jurriaan en Bob. We gaan hier nu nog niet te diep over in, u kunt van de wedstrijdverslagen smullen bij de competitieduels.
De laatste vier mannen die de afgelopen maand druk bezig waren met de ontgroening zijn zondag ook aangesloten. Bram, Bart en Phillip hebben het tijdens de wedstrijd geweldig opgepakt. Tim was door de ontgroening nog een beetje verdwaald en zat helaas nog ergens in Amsterdam opgesloten. Van zijn kwaliteiten hebben we pas mogen genieten tijdens de bootcamp.
Na de wedstrijd hebben we als teamuitje het strand van Bloemendaal opgezocht met alle gevolgen van dien. Een bootcamp. 2 uur lang hadden we het geluk gehad oefeningen te moeten doen onder leiding van een ex-militair. En wat was het leuk. Hierbij een sfeerimpressie.
Nu alle focus op de eerste competitiepot tegen reigers a.s. zondag op het eigen nest. Tot zondag. Aju!

Floris Joosten

8-9-2018 @ 07:56:12 |Lekker bezich