Hockey & Trainingen

Succesvol Coachen – hoe doe je dat ?

Nieuws afbeelding 25-9-2018 Of je nu al ’n team coacht, traint of voor volgend seizoen overweegt ’n team te gaan coachen of trainen, Alliance biedt jou, in samenwerking met de KNHB, de cursus Basis Opleiding Trainer en Coach aan.

In twee avonden gaan wij jou de kennis geven zodat jij training kan geven of ’n team kan coachen. De sessies worden gehouden in het clubhuis van Alliance. Je leert hier onder andere inzicht te krijgen in de ontwikkeling van hockeyers, hoe doe je ’n oefening zodat het er veilig en verantwoord aan toe gaat, hoe praat je met kinderen en natuurlijk leer je hoe je kennis moet overbrengen naar anderen.

Voor meer informatie over de cursus kijk op de website van de KNHB.
Data: programma en data volgen
Locatie: clubhuis Alliance
Kosten: geen - de cursus wordt gesponseerd door de KNHB en MHC Alliance