Hockey & Trainingen

ARE YOU ONFIRE? Hockeyschool

Nieuws afbeelding 15-10-2018 Wil jij heel graag technisch beter worden, meer vertrouwen krijgen, nieuwe skills maar ook zeker goede basistechnieken leren? Wij brengen jou ONFIRE! Voor kinderen van 7-16 jaar in zowel de breedte als de topjeugd. Are you ONFIRE? Schrijf je dan nu in voor de laatste 5 trainingen van de  ONFIRE Hockeyschool op Alliance voor 195 euro!

ONFIRE Hockey Support
ONFIRE Hockey Support is het bedrijf van Raoul Ehren (al jaren zeer succesvol coach bij Den Bosch Dames 1) en Sjoerd Marijne (ex-bondscoach Ned.XI dames en huidig bondscoach India dames). Beiden hebben als visie dat kinderen met rode wangen van het veld moeten komen. Hoge trainingsintensiteit, dynamische en gevarieerde oefeningen, veel in beweging  en gerichte individuele begeleiding waarbij de basistechnieken verbeteren, er nieuwe technieken aangeleerd worden en het zelfvertrouwen zowel binnen als buiten het veld groeit. Wij zijn inmiddels al een paar jaar met succes actief op hockeyclub Alliance!

Wat doen we
ONFIRE Hockey Support heeft hockeyscholen en –kampen verspreid door Nederland. De hockeyschool beslaat 10 trainingen van 1,5 uur waarbij we in kleine groepen trainen op techniek. Onze trainers zijn van hoog niveau en geven training volgens de visie van Raoul en Sjoerd. De trainingen vinden plaats op hockeyclub Alliance op zondagmorgen van 9.00-10.30 uur in de maanden september t/m november en weer 10 nieuwe sessies van maart t/m mei.

Hoe schrijven we in?
Inschrijven voor onze ONFIRE Hockeyschool op Alliance kan via http://www.hockeysupport.nl