Zaalhockey

JB3 ongeslagen zaalkampioen

Nieuws afbeelding 4-2-2019 Ondanks dat er geen mogelijkheid was om in de zaal te trainen wilde de meeste spelers van JB3 toch graag de zaal in. Met drie simpele afspraken die we elke wedstrijd toepasten hebben we vandaag ons kampioenschap met veel spannende wedstrijden in de wacht gesleept.
100% energie, blokverdediging en 3 op de balk, heeft ons in het begin van de competitie heel goed geholpen. Het geloof groeide, maar ook de tegenstand. Veel wedstrijden werden net gewonnen of konden net zo goed de andere kant op vallen. Tegen de nummer 2 HBS speelde we twee weken geleden gelijk en ook vorig week gingen we met een gelijkspel van het veld tegen de hekkensluiter.
Dit zorgde ervoor dat we het slotweekend met als laatste wedstrijd tegen (weer) HBS we minimaal 1 wedstrijd moesten winnen. Het team zou getrakteerd worden op Beef and Burgers bij het kampioenschap en bij een ongeslagen status zouden de hamburgers XXL worden. Dat lieten de mannen zich niet twee keer zeggen en eerst werd Castricum met heel goed spel met 8-1 opzij gezet en toen was het kampioenschap binnen, maar wilde we ook laten zien dat we van HBS konden winnen. Het ging op en neer en de stand bleef heel dicht bij elkaar in de buurt. 4 minuten voor tijd, maakte HBS nog de gelijkmaker en werd er nog een keer aangezet. Met een prachtig doelpunt in de hoek werd de 5-4 op het scorebord gezet en konden we met zijn allen en de meegereisde supporters naar Beef en Burgers genieten van onze XXL Hamburgers.
Het was heel mooi om te zien hoe de spelers het beste bij elkaar naar boven konden halen en als een echt team deze prestatie neer hebben gezet.

Nanno van der Werff

4-2-2019 @ 14:20:58 |Super!!