Warm welkom in ons Clubhuis

Nieuws afbeelding 28-2-2019
Tijdens de winterstop is er een start gemaakt met de make-over van de hal van ons clubhuis.De hal maakte in het verleden een rommelige indruk, een beetje anoniem en was een druk kruispunt in ons clubhuis met vele stromen die elkaar kruisten.

Vanuit deze gedachten:
  • is er nu meer ruimte gecreëerd;
  • hebben wij de clubkleuren weer teruggebracht;
  • is het logo van Alliance prominent aangebracht door onze graffiti-held Bryan Sigarlaki van Briesus;
  • is er een NarrowCasting-scherm geplaatst waarop heel veel clubinfo wordt getoond;
  • de opslag van de mini-doeltjes is verplaatst naar de lockerruimte
  • en oor de gevonden voorwerpen wordt er in de lockerruimte een kapstok geplaatst.
Zo hebben wij de hal vrijgemaakt van de nodige obstakels!

Spelers, keepers met tassen, trainers, coaches en publiek hebben nu weer de ruimte! In de komende tijd pakken wij de trap nog aan en hebben we nog mooie ideeën voor de hoek achterin.

Wij hopen dat we hiermee weer een 'warm welkom' voor iedereen hebben gecreëerd. Aan de positieve reacties te merken.....is ons dat nu al gelukt.

Met hartelijke groet

Monique, Jurgen en Evelien
werkgroep Clubhuis

Madelief de Hoogh

28-2-2019 @ 20:56:51 |Mooi!

Hans Roseboom

9-3-2019 @ 19:42:44 |Top!