Nieuws van Heren 1

Nieuws afbeelding 21-3-2019 Lieve fans,
Door enige verwarring is het ons niet gelukt een wedstrijdverslag afgelopen week te maken van de wedstrijd tegen Reigers. We zullen het dan ook voor die wedstrijd kort houden nu. We hebben 5-2 verloren.

Gelukkig zijn we weer helemaal hersteld en kunnen jullie voor nu even genieten van een verslagje van afgelopen zondag. Deze keer stond VVV op het programma op eigen veld. We hebben bij hun uit daar met 3-3 gelijkgespeeld. Gebrand waren we dus om dat nu in eigen huis recht te zetten.Vanaf het eerste fluitsignaal waren we zondag wel goed scherp en zetten we goed druk op de mannen uit Amstelveen. Dit wierp dan ook zijn vruchten af want na 10 minuten was het al raak met een doelpunt van onze superspits Bram. Niet veel later wist Bart met een hele fijne sleep na een verkregen strafcorner de touwen te raken.Enkele minuten voor de rust wist Bram zelfs zijn tweede te maken na het voorbij spelen van de Amstelveense keeper. Jantje.Tijdens de rust hoefden er geen harde woorden te vallen aangezien het goede spel en de sterke intentie om te winnen.In de tweede helft bleven we gedreven doorgaan en na een klein kwartiertje wist de oplettende Stijn zijn eerste van het seizoen te maken na een goede rebound. 4-0.
Als kers op de taart lukte het Joppe nog om voor de 5-0 te zorgen na zijn spitseninstinct in de cirkel. Guy stond ondanks maar een paar reddingen zijn mannetje. Hij wist enkele goede kansen te verwerpen en zo de nul te houden.Eindstand 5-0. Na het overtuigende spel zondag gaan we met een fris en positief verstand naar het Westerpark aanstaande vrijdag. Hier spelen we om 20.30 tegen Westerpark de eerste bekerwedstrijd. Enig publiek kunnen we uiteraard gebruiken deze wedstrijd!Verder spelen we natuurlijk zondag gewoon weer competitie en hopen we jullie ook weer te zien! 14.45 uit op Overbos.
We zien jullie daar πŸ‘πŸΌπŸ€ŸπŸΌ