In Memoriam: Jan-Jaap Veldman

Nieuws afbeelding 23-4-2019 Geachte leden,

Ons bereikte het bijzonder droevige bericht dat Jan-Jaap Veldman afgelopen Eerste Paasdag op 75-jarige leeftijd is overleden.

Jan-Jaap is vanaf 2015 een van de drijvende krachten geweest achter het Fithockey programma op onze vereniging. Met niet mis te verstaan enthousiasme is Jan-Jaap in staat geweest om senioren binnen en buiten Alliance nog meer te enthousiasmeren voor deze vorm van sportbeoefening.

Daarnaast was Jan-Jaap een meer dan gezien lid van onze vereniging, een trouw bezoeker van de algemene ledenvergaderingen en een voortvarend, getrouw en gepassioneerd Alliancer, altijd in voor een kritische noot of een gezellig praatje. Op vele vlakken heeft Jan-Jaap zijn steentje bijgedragen aan Alliance en niet in de laatste plaats met zijn tomeloze inzet om ouderen meer te laten sporten.

Wij wensen zijn vrouw Pauline en zijn gezin, de familie en hun vrienden heel veel sterkte toe met het dragen van dit verlies en gedenken hem als een ware Alliancer.

Jan-Jaap, we zullen jouw immer positieve uitstraling bijzonder missen op Alliance.

Namens het bestuur,

Herre Kleuver