Bestuurstafel

Het Grote Vrijwilligers-BEDANK-etentje

Nieuws afbeelding 13-5-2019 Het afgelopen jaar heeft ieder van jullie afzonderlijk zich weer ingezet om Alliance te laten slagen. Je ziet dat als iedereen zijn steentje bijdraagt, de vereniging goed draait! Het leuke is dat je op die manier ook mensen leert kennen binnen de vereniging, vrienden maakt, een netwerk opbouwt.
Hopelijk kunnen wij ook volgend jaar weer een beroep op jullie doen!

Graag willen wij jou en alle andere vrijwilligers van Alliance hartelijk bedanken voor jullie inzet en enthousiasme.
We sluiten het seizoen daarom graag met jullie af door jullie uit te nodigen voor een hapje en een drankje.
Net als vorig jaar hebben wij Robert weer weten te strikken om wat lekkers klaar te maken.
In verband met de inkoop verzoeken wij je vriendelijk vóór vrijdag 17 mei via[email protected]te laten weten of je erbij bent!
Eventuele dieetwensen/allergieën ook hierop doorgeven.

We zien jullie graag

Vrijdag 24 mei 2019