GEZOCHT WEDSTRIJDSECRETARIS SENIOREN

Nieuws afbeelding 30-3-2009 Met ingang van komend seizoen zijn wij op zoek naar een nieuwe wedstrijdsecretaris voor de Senioren - zondag. Ben jij handig in het regelen van allerlei wedstrijdzaken en vindt je 't leuk om de zondagcompetitie op Alliance te leiden, meld je dan snel bij Florentien van Hees op [email protected]. Wekelijks zorg je voor de veldindelingen op de zondagen en ben je de contactpersoon voor de aanvoerders van de Senioren-teams en wedstrijdsecretariaten van andere verenigingen. Je bent handig met de mail en met LISA (dat leren we je snel). De totale belasting ligt gemiddeld op ca 1-2 uur per week met een piek aan 't begin en 't einde van de competitie. Heb je vragen mail dan naar Florentien of spreek een bestuurslid aan op de club.