Categorie B

MB1 kampioen!

Nieuws afbeelding 31-5-2019 Na de eerste wedstrijd van dit seizoen vol trots op de foto met de nieuwe shirts. Daarna begon het blessureleed. Enkels, knieën, hamstrings, nek en duimen. Met de hulp van invallers uit de C1 en B2 en een bank vol met geblesseerden doen onze coaches Milou en Juriaan hun uiterste best om met hun positieve coaching een plek in de Super B te bemachtigen. Maar er kwamen toch die spannende play-offs. We zaten er dichtbij, maar helaas verloren we de shoot-outs.

Intussen worden de nieuwe shirts er niet beter op. Logo’s laten los en binnenkanten van de oksels gingen helemaal kapot. Na veel app en mail contact met Bart kregen we uiteindelijk allemaal nieuwe shirts met nieuwe logo’s. Hulde aan Bart hoe hij voor de hele club de organisatie van de nieuwe clubtenues heeft begeleid! Het was zeker geen gemakkelijke taak!

Met de mooie nieuwe shirts, en de trainingspakken gesponsord door AV Styling & Sales, Insights, 24six.com, Mesland & Vroegh Advocaten en Public support, begonnen we vol goede moed in de subtopklasse. De kinderchampie blijft in de koelkast liggen voor het kampioenschap, spreken we af. Na de zaalcompetitie gaat het steeds beter. Vorige week stonden we zo overtuigend aan kop dat we bij Rood-Wit kampioen konden worden, maar helaas ging dit niet zoals we gehoopt hadden en verloren de wedstrijd.

Afgelopen zaterdag 25 mei moest het gebeuren. Met een zijlijn vol enthousiast aanmoedigende ouders en andere supporters en de super coaching van Milou en Jur, hebben de meiden het verdiende kampioenschap mogen vieren. Doordrenkt met kinderchampie heb ik de shirts in de wasmachine gedaan en net voor de laatste keer liefdevol aan de waslijn gehangen.

Ik ben trots op de meiden en hun coaches! Ze hebben dit jaar geleerd om teleurstellingen te verwerken en zijn blijven lachen en vechten om hun 1e plek in deze poule te behouden en hiervoor beloond met het kampioenschap.

Dank lieve meiden dat ik jullie manager mocht zijn! En Milou en Juriaan dank voor de begeleiding!

Dannii de Meijer

31-5-2019 @ 09:40:11 |Trots op de meiden en coaches én op de coach...🎉