Categorie B

Alliance Meiden B7! Wat een Godinnen team!

Nieuws afbeelding 3-6-2019 Op de eerste dag dat we samen zaten, werd er een doel gezet: Fun en kampioen worden!
Door met vaste patronen te spelen, wist iedereen wat er verwacht kon worden van een bepaalde positie.
In het begin even wennen, maar na de winterstop een geoliede machine.
Heerhugowaard kon op het een na laatste weekend kampioen worden. Alle ouders van de tegenpartij stonden al klaar met de bosjes bloemen.
Alliance B7 totaal niet onder de indruk, de wedstrijd werd gewonnen en in het laatste weekend werd het kampioenschap beslist.
Heel veel dank aan de trainers en de ouders die elk weekend weer hun meiden kwamen aan moedigen.
En natuurlijk Pauline die als manager alles tot in de puntjes had geregeld, zodat het team van vaste coaches zich konden focussen op de wedstrijd.
Maar vooral hulde aan de meiden zelf. Zij staan op het veld en moeten het maar waar maken!
Vandaar Meiden Alliance B7, Terecht KAMPIOEN!!