Bestuurstafel

Joost Peeperkorn draagt de rol van Voorzitter Barcommissie over aan Nick Brugman

Nieuws afbeelding 4-7-2019
Joost Peeperkorn draagt per heden zijn rol als Voorzitter Barcommissie over aan Nick Brugman. Joost heeft ons de afgelopen jaren enorm geholpen om de bar van onze club verder te professionaliseren. Met zijn inzet en enthousiasme heeft hij samen met de Bar Commissie en het hele team van Robert inclusief alle (bar)vrijwilligers meerdere verbeteringen aangebracht. De bar in eigen beheer is inmiddels niet meer weg te denken en mede dankzij de ervaring van Joost in de "sector” heeft de club nu een goed draaiende bar. Joost heeft besloten om het stokje over te dragen vanwege uitbreiding van zijn zakelijke werkzaamheden. Langs deze weg bedanken we Joost nogmaals voor zijn geweldige bijdrage en het ter beschikking stellen van al zijn kennis en kunde.

Nick Brugman is geen onbekende voor Alliance. Nick is al een paar jaar actief als barhoofd. Hij heeft één dochter (zijn jongste) die nog bij Alliance hockeyt (komend seizoen in MB1). Zijn oudste dochter, die opgroeide bij Alliance tot en met eerste jaar MB1 werd afgelopen seizoen landskampioen met de MB1 van Amsterdam.

We vroegen hem naar zijn achtergrond en zijn visie op de bar.

"Ik ben de afgelopen paar jaar barhoofd geweest op Alliance en heb zo de club en de leden goed leren kennen. Ik ben zelf geen hockeyer, maar heb dus wel een dochter die in de B hockeyt op de club. Als oud hotelschool student heb ik nog steeds een gezonde passie voor de horeca. Ik vind het een mooie uitdaging om als voorzitter van de barcommissie nu wat strategischer te mogen nadenken over de bar. Bij thema’s als duurzaamheid, gebruik van biologische en lokale ingrediënten, gezonde voeding maar ook het bijdragen aan geslaagde evenementen zoals TD’s en toernooien. Er valt nog een hoop te doen. Als leden ideeën hebben over de bar, dan hoor ik dit graag. De club en de bar zijn tenslotte van ons allemaal. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in!"

Het bestuur wenst Nick vanzelfsprekend heel veel succes en vooral veel plezier met zijn nieuwe rol!

Herre Kleuver

8-7-2019 @ 18:36:08 |Dank voor alles Joost! Mede dankzij jouw bemoeienissen heeft Alliance op dit vlak een mooi stap voorwaarts weten te zetten! En veel succes Nick!