Dames 1 & Vriendenloterij

Nieuws afbeelding 17-10-2019

Volgende week zal Dames 1 zich inzetten voor de club! Zij gaan maandagavond leden van Alliance bellen met de vraag of je mee wilt doen aan de Vriendenloterij. Leden die zich opgeven, sponsoren daarmee ook de club want een deel van de opbrengst gaat naar Alliance!

Geef je op dus als je gebeld wordt. Wil je niet gebeld worden (bijvoorbeeld omdat je al mee doet) of wil je juist wel gebeld worden, stuur dan even een mailtje naar [email protected]. Wij hopen uiteraard op veel nieuwe deelnemers!

Het Dames1-team ontvangt voor deze inspanning een vergoeding. En daarbij geldt ook; "hoe meer leden zij werven des te hoger de opbrengst". Volgend jaar vragen we het Heren 1-team...... Dus dames: Ga ervoor en leg de lat zo hoog mogelijk!