DAS IMPORT sponsor van Veld 3 en MHC Alliance

Nieuws afbeelding 11-11-2019
Alliance heeft er weer een geweldige sponsor bij, en wel DAS IMPORT. Zij zijn bij uitstek de experts op het gebied van de import van auto's uit het buitenland en verzorgen de gehele afhandeling via dasimport.nl.
Onze spits van Dames 1, Iris Houtkamp, heeft de connectie gelegd tussen Das Import en MHC Alliance. Vervolgens heeft Job Das, directeur van Das Import zich bereid verklaard om op Veld-3 een scorebord te plaatsen en zelfs aan te vullen met een mooi veldbord op Veld-2.
Zondag 10 november hebben Gert-Jan de Rooij (waarnemend voorzitter), Iris Houtkamp (Dames 1) en Job Das (Das Import) het prachtige scorebord officieel in gebruik genomen.
Als klap op de vuurpijl is er, speciaal voor alle Alliancers, een welkomstaanbieding opgezet:
  • Vraag voor 25 november een offerte aan bij Das Import voor een geweldige importauto en maak kans op een prachtige Osaka Stickbag;
  • Ga naar de site van Das Import en kies uit meer dan 350.000 import auto's jouw favoriete merk en model
  • Vermeld #Alliance in je aanvraag en je doet automatisch mee met de welkomstactie
  • Wij verloten 2 stickbags onder de aanvragers
  • Doe dus nu snel een aanvraag via www.dasimport.nl
Wij danken Job Das voor zijn steun en vertrouwen in onze mooie club en roepen alle leden op om een bezoek te brengen aan de site van Das Import!
Een mooie auto kopen was nog nooit zo interessant en gemakkelijk.

Suzanne Veen

11-11-2019 @ 11:41:47 |Gaaf. Prachtig bord!!

Pien Moonen

24-11-2019 @ 07:45:44 |👍