Bestuurstafel

ALV-nieuwe stijl 20 november 2019

Nieuws afbeelding 11-11-2019
Het bestuur van MHC Alliance nodigt jullie allemaal uit, om de eerst volgende algemene ledenvergadering bij te wonen op woensdag 20 november 2019. deze vergadering krijgt een nieuw format en zal in het eerste deel gaan over de nodige verenigingsformaliteiten (geld, mensen en verslaglegging). Om vervolgens over te gaan in een interactieve setting onder leiding van Maarten Bouwhuis, waar veel ruimte is voor een dialoog over het reilen en zeilen van onze vereniging en de nabije toekomst. M.a.w. jouw inbreng is belangrijk en van harte welkom.
Alle benodigde informatie kan je (net zoals altijd) terug vinden achter de login van onze website bij Club>Documenten>ALV 2019-11-20

We beginnen stipt om 20:00 uur en verheugen ons op je aanwezigheid en inbreng.